3.1.12

LONDON BABY! bilderna

Ja, jag vet, jag är slö, men jag har haft lite jul och annat att syssla med. Men nu tänkte jag lägga upp lite blandade bilder från London.

Nicke och Dennis i minbussen från flygplatsen till staden. Snubben som körde spelade nästan bara reggae-musik

Vi har hoppat över till en taxi och försöker hitta lägenheten vi ska bo i.

Vad är en resa till London utan en klassisk röd-telefonkiosk-bild 

Vi åt rostade kastanjer på Winter Wonderland (julmarknad i Hydepark). Det smakar som bakad potatis.

London-eye. 

Eftersom att det mesta vi gör när vi reser ihop är att äta så..ja..

1 kommentar:

  1. Hur smakade maten? Engelsmännen är väl inte sååå berömda för sin matkultur? Eller jag kanske har fel.
    Det ser iaf ut som att ni hade en mycket skoijsig helg i London.
    Kram från äiti

    SvaraRadera