22.1.12

After-ski, mustascher och pirater

Nollningen pågår för fullt. Det är ett späckat schema men det är fantastiskt roligt. Givetvis skillnad gentemot när man själv nollades i höstas, nu har man ju lite mer ansvar och man ska hålla koll på saker och ting som man inte alls behövde bry sig om som nolla. Men som sagt, det är galet roligt och jag ångrar inte en sekund att jag tackade ja till att bli Rättspsykare och få ha varit med och planerat hela nollningen. Och roligt är det när nya studenter kommer fram och ger en credd för allt man gjort och gör. Festerna har varit många och en hel del till blir det. Och nej mamma, oroa dig inte, jag sköter skolan också!


Frida och Jag. Aaaarrr!


Min vapendragare David och jag!


After-ski party i min onepiece!
[och ja, jag har piercat tungan, efter alla dessa år]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar