30.3.12

Och så var det det här med frikort

Alla har vi väl våra frikort [de personer man får ligga med om man får chansen, oftast en kändis]. De flesta har, så vitt jag vet, 5 personer på sin "frikorts lista". Här kommer mina 5 [utan inbördes ordning]:

Ryan Gosling.


Johnny Depp.


Martin Björk.


Robert Downey Jr.


Adam Brody.


Anton Hysén


Heath Ledger



Och nu tänker ni att, men Nathalie, du har ju 7 st på din lista. Jo men det är såhär att Anton är gay, så där finns inte många chanser, och Heath är död, och nekrofili är tydligen inte så populärt. Men om läget hade varit annorlunda för dessa två herrar hade de platsat utomordentligt fint på min lista. 

2 kommentarer:

  1. jävligt smarrigt inlägg!!!//Linis

    SvaraRadera
  2. Mitt guldhjärta, vill du se min lista? Visste du att jag har en? Mmmmm
    Älskar dig och dina roliga inlägg.
    Kram

    SvaraRadera