29.11.11

saker jag vill göra någon gång i livet

Äta salt water taffy [jag tänker på scenen i vänner där Ross bjuder Phoebe på det. youtube: Friends - Phoebe saltwater taffy]

Bo i en storstad. Takvåning bredvid central park i New York är mitt mål. En schysst lya i Stockholms-/Göteborgs innerstad skulle också funka. Skulle någon erbjuda mig möjligheten, om så bara för ett halvår, skulle jag inte tacka nej.

Backpacka, resa, ta en roadtrip, tågluffa, båtluffa till alla platser i hela världen!

Peta på en inuit. Helst i en igloo.

Vara med i en skräckfilm. Gärna spela någon väldigt psykiskt instabil människa.

Umgås med Erik&Mackan, Anders&Måns, Filip&Fredrik.

Hoppa bungee jump från världens högsta plats [där man hoppar bungee alltså].

Köra en Lamborghini. Ferrari skulle också funka.

Vara modell för ett tag, on the cover of Elle!

Hänga på en riktig kändisfest.

Lära mig spela bas och contrabas.

...och så himla mycket mer. Men det här är sådant jag har velat sen jag föddes, nästan i alla fall, inte riktigt allt.

1 kommentar: