16.4.13

Fast det är ju trots allt tisdag.



..och vad passar då inte bättre än en lista! Tjoho.

Hur såg du ut för exakt ett år sen?


okej, jag erkänner, den är tagen den 13 april 2012, typiskt.



Vilket är ditt mest använda ord denna vecka?

Jisses. Jag säger det så ofta nuförtiden att jag börjar tröttna på det.


Vad tror du kommer bli roligast i helgen?

Att få komma hem till Jönköping men även Växjö en snabb sväng. 


Har du gjort/kommer du göra något i veckan som du inte gjort förr?

Bli ägare till en Saab.


Vad oroar du dig för?


Framtiden. Pengar. Jobb. Resor. Om jag inte får göra allt det där jag drömmer om att få göra.



Har du någon fobi?

Inte riktigt klaustrofobi, men kan känna ett väldigt obehag och få en aningens panik i allt för trånga utrymmen  eller om jag sitter fast med händerna/armarna. Aldrig i en hiss, men kan ibland tycka att det känns lite jobbigt att sitta i baksätet på en bil som endast är 3 dörrars. 


Vad är det godaste du har ätit hittills i veckan?

Det är ju bara tisdag än så länge, men den där biten falukorv som jag åt igår som jag vart så himla sugen på var väldigt smarrig.


Vad är det finaste någon har sagt till dig idag?

Att jag hade gjort en bra beskrivning av Intervjuundersökningens sju steg vilket underlättade för de som höll i en redovisning av det idag.

När kände du dig riktigt nöjd med dig själv senast?

Igår, när jag fick reda på att jag hade fått godkänt på hemtentan. [Lite halvt bitter dock över att jag bara var 1 poäng ifrån VG]

Vilken är din pepplåt för tillfället?


You - Robin Stjernberg och This City - Patrick Stump. Vägrar välja en.

Vad har du sysselsatt dig med då du har haft dötid i veckan?

Se på film, oftast. För många filmer, för lite tid.

Vem är den kändaste personen du har sett på senaste tiden?

Maria Simonsson, hon som spelade Jonna i Pappas flicka. Hon spelar teater här i Örebro och jag har sett två uppsättningar nu under senaste som hon har varit med i.

Vad har varit mest förvirrande på senaste tiden?

Att jag har sovit lika bra som en giraff instoppad i en konservburk insmord i välling.


Hur ser dina senast tagna webcam-bilder ut?

Från dagen då jag fångade jorden.

Eller simmade bland fiskarna.

Har veckan varit bra än så länge?

Jajemen, men den blir bättre. Tack för mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar